W LUKAS Banku kultura cenniejsza niż złoto

LUKAS Bank (obecnie Credit Agricole Bank Polska) zwyciężył w konkursie „Sztuka cenniejsza niż złoto” organizowanym przez Narodowy Bank Polski i fundację Commitment to Europe. Program LUKultura Credit Agricole Bank Polska okazał się najlepszy w kategorii pro kulturalna polityka wewnętrzna.

Realizowany jest on w Credit Agricole Bank Polska od 2007 roku i obejmuje 7 projektów: ofertę kulturalną dla pracowników, publikowanie wywiadów z reprezentantami kultury na intranecie, spektakl jasełkowy reżyserowany przez aktora Konrada Kujawskiego, w którym udział wzięli pracownicy firmy, dział - Poleć Kulturalnie w wewnętrznym magazynie „Kwartalnik”, konkursy dla pracowników m.in. związane z kulturą Francji, informacje o kulturze i sztuce umieszczane na firmowym intranecie oraz promowanie wśród pracowników sponsorowanych przez Credit Agricole Bank Polska wydarzeń kulturalnych.

Rozdanie nagród odbyło się 26 listopada w Warszawie. Nagrodę prezesa Narodowego Banku Polskiego odebrała Izabela Mościcka, dyrektor Departament Public Relations Credit Agricole Bank Polska. - Poprzez aktywne informowanie pracowników o kulturze oraz zachęcanie ich do aktywnego w niej udziału dbamy nie tylko o ich motywację i integrację, ale przede wszystkim o edukację. Zdajemy sobie też sprawę, że często sama informacja nie jest wystarczająca, a kluczem do efektywnej komunikacji z pracownikami jest ciekawa forma i zaangażowanie wszystkich w jej współtworzenie – wyjaśnia Izabela Mościcka.

Konkurs skierowany jest do branży finansowej. Ma na celu wyróżnienie partnerskiej współpracy sztuki i biznesu. Do rywalizacji zakwalifikowano zgłoszenia 23 instytucji finansowych, które zaprezentowały 32 projekty.

źródło: Credit Agricole Bank Polska