PKO Bank Polski - Max Pożyczka - Mini Rata - PKO BP

“Z Mini Ratką stać Cię na więcej“ – to hasło najnowszej kampanii Max Pożyczki – najpopularniejszej pożyczki gotówkowej w ofercie PKO BP. Główny przekaz kampanii koncentruje się wokół niskiej raty – tylko 25,40 zł miesięcznie za każdy 1000 zł pożyczki. Podkreśla także główne zalety Max Pożyczki, czyli szybkość i łatwość jej uzyskania.

Ruszyła kampania Max Pożyczki z Mini Ratką

Mini Ratka PKO BP to pożyczka gotówkowa z umową kredytową w kwocie od 1500 zł, oraz ze spłatą nawet do 96 miesięcy. Brak wymogu posiadania konta w PKO BP to realna korzyść dla wszystkich, którzy zdecydują się na wzięcie Mini Ratki w PKO BP.

W kampanii wykorzystywany jest film reklamowy z Mini Ratką jako personifikacją produktu.

- Nasza najnowsza kampania jest alternatywą dla wykorzystywania celebrytów w reklamach produktów bankowych. Chcemy stworzyć i wypromować swoją postać, bohatera kampanii - mówi Tomasz Marszał, CMO PKO Banku Polskiego.

Kampania prowadzona jest za pośrednictwem:

- telewizji – TVP1, TVP2, POLSAT, TVN, TV4, TVN7, At Media, Discovery,

- Internet - główne portale internetowe: Onet.pl, o2.pl, Bankier.pl, Money.pl, Nasza klasa; sieci reklamowe: Trade Doubler, Trade Broker, Zanox i Novem; komunikator Gadu-Gadu,

- outdooru – tablice wielkoformatowe w 8 głównych aglomeracjach,

- BTL - plakaty i ulotki. Koncepcję kampanii oraz kreację przygotowała agencja MacCann we współpracy z agencją Testardo. Kampanię internetową zaplanowała agencja HYPERmedia. Za zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia.

Mini Ratka- Pożyczka Gotówkowa, jest najpopularniejszym produktem z segmentu consumer finance oferowanym przez PKO Bank Polski. Atrakcyjność oferty potwierdzają wyniki sprzedażowe. W ostatnim półroczu średnio miesięczna sprzedaż pożyczki wynosiła ok. 370 mln zł.