Marka KiK uhonorowana Złotym Laurem Klienta 2017

Get-Money.pl - .

Wystarczyło zaledwie 5 lat, by sieć sklepów KiK na dobre zakorzeniła się w świadomości Polaków. Dzięki swojej kompleksowej strategii ukierunkowanej na maksymalne zadowolenie klienta udało jej się w tym czasie osiągnąć nad Wisłą sukces, którego miarą są nie tylko słupki sprzedaży, rozpoznawalność czy liczba funkcjonujących sklepów, ale przede wszystkim zadowolenie tych, do których kieruje swoją ofertę. O nim świadczy Złoty Laur Klienta, którym firma – już po raz drugi – została uhonorowana.

Laur Klienta zloty 2017Złoty Laur Klienta 2017W branży detalicznej wyróżnienia przyznawane przez konsumentów należą do szczególnie prestiżowych i cennych. Nic nie świadczy bowiem lepiej o tym, że obrana przez przedsiębiorstwo strategia jest tą właściwą. W końcu to usatysfakcjonowanie klientów przesądza nie tylko o sukcesie firmy, ale nawet o jej „być albo nie być”.

Dowód na to, że w przypadku marki KiK Polacy zdecydowanie opowiadają się za opcją „być” stanowi przyznany jej przez nich Złoty Laur Klienta 2017 w kategorii „jakość obsługi”, którym w trakcie pięcioletniej obecności na naszym rynku firma została uhonorowana już kolejny raz. – To, że zostaliśmy docenieni tak wyjątkową i nobilitującą nagrodą po raz drugi w żaden sposób nie umniejsza radości ani dumy z jej otrzymania. Wręcz przeciwnie, sprawia, że czujemy, iż nasze działania wciąż są kierowane we właściwą stronę, co stanowi dla nas dodatkową motywację do jeszcze lepszego odpowiadania na potrzeby naszych klientów – nie kryje entuzjazmu dyrektor generalny marki KiK w Polsce, Mariusz Kulik.

Wysoka jakość wpisana w DNA

Szczególne zadowolenie firmy budzi to, w jakiej kategorii zostały nagrodzone starania jej pracowników. Wysoka jakość obsługi należy do priorytetów wpisanych w DNA marki i od początku jej działalności jest przedmiotem regularnie wprowadzanych usprawnień oraz ulepszeń.

Zróżnicowanie grupy docelowej KiK, którą stanowią całe rodziny, a więc zarówno kobiety i mężczyźni, jak również młodzież i dzieci, wymaga, by obsługa tak odmiennych pod względem oczekiwań konsumentów, była nie tylko profesjonalna, ale i elastyczna. Właśnie dlatego wyróżnienie w tej kategorii jest wyjątkowym zwieńczeniem starań pracowników.Jednak jakość obsługi, którą tak cenią sobie w sieci KiK Polacy, nie ogranicza się tylko do relacji sprzedawca – klient. To cały obszar działań, którego ogromną część stanowi także funkcjonowanie firmy w Internecie. W przypadku KiK skupia się ono przede wszystkim na facebookowym fanpage’u, który dzięki regularnym aktualizacjom stanowi dla klientów wiarygodne źródło informacji na temat obowiązujących promocji, aktualnej oferty, kolejnych otwarć czy organizowanych konkursów.

O tym, że jest to rozwiązanie doceniane przez Polaków świadczy fakt, że profil marki „polubiło” już ponad 400 tys. osób, które mogą dzięki niemu liczyć również na stały i bezpośredni kontakt z siecią sklepów KiK.

Uzupełnieniem fanpage’a jest prowadzony w sieci blog „Szafa KiKi”, którego unikalna treść skupia się na oferowaniu porad modowych i wnętrzarskich, a także inspirowaniu czytelników.

Stałą praktyką firmy jest również zapraszanie klientów do wspólnego celebrowania jej sukcesów, jakimi są chociażby otwarcia nowych sklepów marki. Okazji do świętowania nie brakuje – obecnie funkcjonuje już ponad 150 lokalizacji, a docelowo ich liczba może wzrosnąć nawet do 650.

Najwyższa forma pochwały

Wszystkie te starania służą temu, by zakupy w KiK były czymś więcej niż tylko obowiązkiem. – Hołdujemy założeniu, że miarą sukcesu jest zadowolenie klientów. Trudno więc o jego lepszy i bardziej namacalny dowód, niż powszechnie uznawane oraz cenione wyróżnienie od nich samych – podkreśla Mariusz Kulik. – Mimo że traktujemy Złoty Laur Klienta jako najwyższą formę pochwały, nie zamierzamy spocząć na laurach – mogę zapewnić, że w tej kwestii marka KiK nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa – podsumowuje.

Najlepsze konta bankowe i Internetowe

Najlepsze konta - Ranking kont bankowych

konta bankowe

Warto zmienić konto bankowe na lepsze i bezpłatne. Standardem jest już dostęp do konta przez Internet, możliwość zarabiania na wysokooprocentowanych lokatach bankowych oraz możliwość korzystania z linii kredytowej w koncie. Obsługa w 100% on-line - bankomaty za 0 zł, prowadzenie konta 0 zł, karta 0 zł, przelewy 0 zł. Załóż najlepsze konto osobiste! Sprawdź ofertę »

Szybkie pożyczki przez Internet

Pożyczki gotówkowe przez Internet

chwilówki online

Tutaj przygotowaliśmy specjalną ofertę pożyczek gotówkowych bez wychodzenia z domu: przez Internet, telefon, SMS. Pożyczki na dowód, bez zaświadczeń i zbędnych formalności. Szybko, wygodnie i korzystnie. Porównaj szybkie pożyczki przez Internet. Sprawdź ofertę »

Pożyczki i kredyty pozabankowe online 24h/7

Szybka pożyczka gotówkowa dla każdego 24/7

szybka pożyczka gotówkowa

Pożyczki przez Internet, chwilówki online - to doskonałe rozwiązanie dla osób, które potrzebują szybko gotówki. Pożyczki bez zaświadczeń dla klientów indywidualnych i firm z przelewem na konto klienta w 15 minut. Wystarczy dowód osobisty, numer konta bankowego. Sprawdź ofertę »

Kredyty gotówkowe - porównywarka kredytów gotówkowych

Porównanie kredytów gotówkowych

porównywarka kredytów gotówkowych

Porównaj kredyty gotówkowe i wybierz najlepszy, najkorzystniejszy dla siebie kredyt gotówkowy z niską ratą. Kredyt gotówkowy szybko pomoże załatać dziurę w domowym budżecie. Sprawdź, które banki pożyczą Tobie pieniądze na najlepszych warunkach i ile wyniesie miesięczna rata kredytu. Wybierz najlepszy kredyt gotówkowy i zamów go przez Internet. Szybka decyzja kredytowa! Sprawdź ofertę »

Kredyty mieszkaniowe - porównywarka kredytów mieszkaniowych

Porównywarka kredytów mieszkaniowych

kredyty mieszkaniowe

Porównaj kredyty mieszkaniowe z 25 Banków. Oblicz raty, porównaj oferty. Wybierz najlepszy kredyt hipoteczny dla siebie. Kredyt hipoteczny z niską marżą pozwoli Ci spełnić marzenia o własnym lokum. Sprawdź ofertę »